Strani

ponedeljek, 15. avgust 2011

Kako sem pred dežjem odšla na travnik

Že več dni si med vožnjo ogledujem okoliške travnike in razmišljam, da si blog z naslovom Spletni travnik, definitivno zasluži prispevek iz travnika. Današnji prazični dan sem izkoristila za sprehod in ugotovila, da mi manjka kar nekaj "bojne" opreme za pohajkovanje v naravi. Ena od teh je žepni nožek. Ampak jaz nočem kar enega navadnega, hočem lepega:) Zdaj ko dežuje, se bom podala v internetni lov. Druga zadeva je majhna kocica, ki bi mi omogočala ležanje ali slikanje iz sedečega položaja. To bom izdelala kar sama. 























Ko sem bila majhna, sem rada tekala za letičimi "mucikami", saj se mi je zdelo, da prinašajo srečo. Nikoli nisem izvedela od kod izvirajo. Zdaj vem...so iz rože, ki sem jo danes našla na travniku:)






Ni komentarjev:

Objavite komentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...