Strani

ponedeljek, 17. september 2012

Stockholm window shopping

Razlog za obisk Stockholma je bilo predvsem navdušenje nad Ikeo, skandinavskim stilom opremljanja stanovanj nasplošno in njihovi dodatki za dom s simpatičnimi vzorci. Vsekakor si tukaj napaseš oči, inspiriraš dušo in izprazniš denarnico;)
Dala konj (Swedish: Dalahäst) je tradicionalen lesen kipec konja, ki nosi zgodbo konja iz švedske province Dalarna. V starih časih je Dala konj služil kot igrača majhnim otrokom, v modernih časih pa je postal simbol Dalarne in švedske nasplošno. Je vsekakor No.1 spominek. 
Meni si ga po čudnem naključju ni bilo potrebno kupiti, saj sem ga teden prej dobila od prijateljice, ki je praznila stanovanje in se je želela rešiti stare krame. Oranžen konj se mi je takoj zdel simpatičen in šele kasneje sem izvedela, da gre za švedski dizajn. To sem vzela kot dober znak za prihodnje potovanje in vse skupaj se mi je zdelo že bizarno čudno, ko sem prav takšnega konja zagledala sredi veže v najinem hostlu. 
Kot sem že omenila, vhode v trgovino krasijo cvetlični lonci, klopce z luškanimi blazinami in mizice, s precizno razstavljenimi produkti, ki kar kličejo v notranjost...
Zelo zanimiva kombinacija rezanega cvetja v prozorni vazi, roza potiskanega belega prta in rdečega zelja...nič ni naključje:) 
Ko gre za vzorce, je nemogoče mimo znamke Marimekko <3
Marimekko je sicer Finska znamka, ki je nastala 1951 kot trgovina s tekstilom. Znana je predvsem po svojih zanimivih vzorcih in zlahka bi bila tudi švedska:)
Tale print sedaj krasi najini sobi in lepo povzame čar Stockholma:) Stockhom je kombinacija dizajna, vzorcev in simpatičnosti.

Ni komentarjev:

Objavite komentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...