Strani

četrtek, 10. november 2011

Ko te prepriča dizajn




Moje nakupovanje z očmi se še kar ni končalo in tako sem prejšnji teden med pohajkovanjem po Ljubljani po naključju zavila v lokal Fejstmeni na Cankarjevi ulici. Zaželela sem si zdrav obrok in lokal se mi je že od zunaj zdel kot nalašč za to. Poleg imenitne poudbe, ki bolj kot za obrok pride v poštev tudi za raznorazna darila, so me najbolj očarale stekleničke znamke firefly. Privoščila sem ti tole spodnjo in moram reči, da me je poleg embalaže navdušila tudi vsebina.

Zgodba pijač firefly je nastala tako, da sta njena ustanovitelja v želji po zdravih in hranilnih pijačah začela s svojo znamko. Pijače tako vsebujejo naravne sestavine in so brez umetnih dodatkov. To pa ni vse. Izvirni so tudi okusi, saj njihovo poslanstvo poleg tega, da mora biti pijača okusna, osvežujoča in naravna, vsebuje tudi vizijo, da mora biti nenavadno dobra. In tukaj se začne igra zanimivih sestavin. Moj izbira, Okus po Britaniji, je tako vseboval malino, robido, zeleno jabolko, ingver in guarano:)


Ljubka je tudi njihova spletna stran, kjer lahko zveste več o njihovih produktih...

Ni komentarjev:

Objavite komentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...