Strani

sobota, 3. september 2011

Arty, atelje kuhanja

Na Slovenski ul. 20  v centru Maribora, je skrit majhen lokalček Arty. Njegova posebnost je njegov lastnik, ki je kuhar in natakar obenem. To daje lokalu posebno domačnost, saj se o podrobnostih vašega kosila pogovarjate kar s kuharjem. Poleg občutka domačnosti pa se Arty lahko pohvali tudi z načinom priprave hrane, saj pozornost posvečajo svežim, sezonskim, lokalno pridelanim sestavinam iz domačega vrta in mariborske tržnice.


Spominjam se prve zelo prijetne izkušnje v Artyu. V času zajtrka sem zavila v lokal in vprašala, če prodajajo tudi sendviče. Prijazen gospod v zanimivi kuharski opravi, ki se vam za vedno vtisne v spomin, mi je odgovoril, da sendvičev sicer nima, da pa mi lahko speče jajčka. Tako prijazne ponudbe seveda nisem zavrnila. V miru sem si naročila kavico, zraven katere sem presenečena dobila še 2dl naravnega jabolčnega soka in topel mafin. Med tem sem zaslišala še vprašanje iz kuhinje, če morda želim jajčka s pršutom. "Seveda" sem odgovorila in čez par minutk je bil sanjski zajtrk že na mizi...
Arty ima to, kar večina lokalov nima. To je njegova fleksibilnost. Tukaj ne boste naleteli na kratek odgovor, tega nimamo, ampak bo težavi takoj predlagana alternativa. Danes sem Arty ponovno obiskala in se odločila, da vam ga predstavim.


V današnji ponudbi je bila korenčkova juha s pomarančo, kar se na prvi pogled morda zdi presenetljiva kombinacija, a lahko potrdim, da sta se okusa odlična ujela. Nato sem naročila piščančjo solato, ki me je navdušila z domačim jogurtovim prelivom v katerem sem takoj začutila začimbo koper, ki jo imam še posebej rada. Zaključila sem s kavico, ki je bila postrežena v ljubkem pikčastem kozarčku. Ker nisem uspela slikati notranjosti, sem si sliko le - te, izposodila iz njihove fb strani. Tako vam lahko prislikam še domiselno notranjost, ki jo skriva preprosta zunanjost.

Ni komentarjev:

Objavite komentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...