Večerno druženje na balkonu je pred dnevi popestrilo pitje piva znamke BrewDog, ki sem ga v množici raznovrstnih piv zagledala v Leclercu. To je bil nov dokaz, da kupujemo z očmi, saj me je o nakupu prepričal prav dizajn etikete na steklenički.
Za etiketo pa se skriva tudi domiselna filozofija, skopirana iz slovenske strani, kjer lahko pivo tudi naročite:
Pivo ni nikoli bilo mišljeno,
da bi bilo brezokusno,
blago in apatično.
"Pri Brewdogu smo odločeni stvari postaviti na prava pota. Naša zaobljuba je variti piva najvišje svetovne kakovosti z naravnimi in svežimi sestavinami. Naša piva niso komercialna in niso namenjena masi. Samoklicane višave konformizma, dosežene preko nevtralnosti in brezokusnosti, nas ne zanimajo. Mi smo edinstveni in enkratni. Svetilnik antikonformizma v čedalje bolj enobarvni korporacijski puščavi. Ponosni smo, da smo neustrašljiv David v obupanem oceanu neokusnih Goliathov."
Alternativa obstaja!
Glede okusa me pivo morda ni povsem prepričalo, ker je za moj ženski okus malce pregrenko (pa, da ne bo pomote, pivo imam rada:)), vsekakor pa s takim dizajnom pitje piva postane čisto drugačna izkušnja. Le zamislite si pitje iz steklenice na kateri piše Trashy Blonde in spodaj še: You know you shouldnt!...Trashy blonde is going to get you into a lot of truble.:) Steklenički je vsekakor zanimiva, saj te kar sili, da jo obračaš in bereš dalje...Kot zanimivost naj omenim še, da njihova piva dosegajo vrtoglave vsebnosti alkohola (zmagovalec je pivo s 55% vsebnostjo, poimenovano “The End of History”) v času kraljeve poroke pa so na trg poslali tudi pivo z dodatkom viagre in ga šaljivo poimenovali "Royal Virility Performance".
Ni komentarjev:
Objavite komentar