Strani

petek, 9. september 2011

Pravljični svet Mojce Fo

Na "večeru zgodb kreativnih ljudi", se je včeraj predstavila tudi ilustratorka in arhitektka Mojca Fo. Njene ilustracije so me navdušile, zato sem se odločila, da  o njej še malo pobrskam in njena dela delim z vami.;) Če želite, da njena dela krasijo steno vaše sobe, jih  lahko kupite tudi v spletni trgovinici. Oktobra bo Mojca razstavljala tudi v Mariboru, več o tem na njeni strani.


Na njenem blogu sem zasledila, da ilustrira tudi zgodbe za odrasle. Ena od teh je Zgodba o mali Dorimu. Zgodbo je napisala Živa Voga, ki ustvarja čarobni svet punčk Dorimu. Knjiga je februarja zmagala na literarnem natečaju in je tik pred izidom.

Spodaj je ena izmed ilustracij te knjige. 
Pa še nekaj spodbudnih besed za vse, ki v tem trenutku še ne veste, kaj bi radi počeli v življenju. Prepisala sem jih iz Mojčine strani.  
"Mislim, da je pomembno to, da slediš svojim energijam in ciljem, za katere čutiš, da so pomembni. Da si uravnavaš kompas in hodiš po svoji blagi poti. Ujeti svobodo, zajahati ribo in poleteti proti nebu. To je nekako vodilo."


Ni komentarjev:

Objavite komentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...