Strani

petek, 21. oktober 2011

Široki rezanci s kostanjem in pistacijami

Ljubitelji kostanjev lahko z malo domišljije kostanje uporabite tudi v vsakodnevnih jedeh. Sama sem iz revije Sensa izbrskala ta recept:

Sestavine:
  • 500g širokih rezancev
  • 80 ml deviškega oljčnega olja
  • 10 velikih kuhanih in olupljenih kostanjev
  • 50 g očiščenih pistacij
  • 3 stroki na drobno sesekljanega česna
  • nekaj zrn rdečega in črnega popra
  • steblo zelene
  • 4 listi žajblja
  • 4 žlice naribanega parmezana


Testenine skuhamo v slani vodi. Medtem ko se kuhajo, na vročem olju zelo na hitro prepražimo sesekljan česen, narezano zeleno, kostanje, pistacije in na koncu še žajbljeve liste. Testenine nato stresemo v ponev in vse dobro premešamo. Nazadnje dodamo še poper (na žalost je pri nas skoraj nemogoče kupiti rdeči poper v zrnu, zato sem dodala zdrobljenega) in parmezan. Dober tek;)

2 komentarja:

  1. Skoraj dve moji najljubši zadevi - kostanj in pistacije :) zagotovo poskusim, zdi se mi, da bodo super

    OdgovoriIzbriši
  2. Ne boš verjela,ampak ravno brskam po tvojem blogu in obžalujem, da me danes ni v Ljubljani,ker bi tudi jaz šla na koncert Belleruche:)

    OdgovoriIzbriši

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...