Strani

petek, 26. avgust 2011

Pesto iz bazilike

Že nekaj dni opažam, da se je na vrtu razrasla ogromna količina bazilike, ki je ni mogoče porabiti tudi, če jo pridno dodajam vsem mogočim stvarem. Ker se mi je zdelo škoda, da bi šla v nič, sem se odločila, da iz nje naredim pesto.


















Sestavine za pesto:


- 2 skodelici listov bazilike
- pol skodelice naribanega parmezana
- pol skodelice ekstra deviškega olivnega olja
- 1/3 skodelice pinjol ali orehov
- 3 velike stroke česna
- sol in poper po okusu 

Najprej sem na olju prepražila pinjole, da so prijetno zadišale in dobile zlatorumeno barvo. Nato sem v možnarju (zame nova slovnična beseda:)) zdrobila pinjole, sol in sesekljan česen. Baziliko sem zmiksala v sekljalniku, ker se mi je zdelo, da mi to v možnarju ne bo uspelo. V sekljalnik sem dodala še pinjole in olivno olje. Potem sem pesto poskusila  in zdel se mi je primerne gostote in dobrega okusa, saj nobena sestavina ni preveč prevladovala. Pesto sem spravila v majhne kozarčke, ki sem jih postavila v hladilnik. Zjutraj sem pesto preizkusila kot namaz na popečenm kruhu, težko pa že čakam, da ga preizkusim v kombinaciji s testeninami;)
 

Ni komentarjev:

Objavite komentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...